Το Ferryhopper ιδρύθηκε το 2017 με σκοπό να αλλάξει τον τρόπο που ταξιδεύουμε με πλοίο. Σε μόλις τρία χρόνια λειτουργίας, η ομάδα του Ferryhopper αριθμεί πλέον 40 μέλη, ενώ έχει πουλήσει 1 εκατομμύριο ακτοπλοϊκά εισιτήρια για παραπάνω από 160 προορισμούς στην Ελλάδα. Τον Απρίλιο του 2019, το Metavallon VC και η εταιρεία easyGroup προχώρησαν σε επένδυση Seed Round στο Ferryhopper ύψους 600.000€. Την ίδια χρονιά σε συνεργασία με το easyGroup, το Ferryhopper δημιούργησε την πλατφόρμα easyFerry. Από τότε, το Ferryhopper κατάφερε επιτυχώς να επεκταθεί σε περισσότερους από 250 προορισμούς σε 10 χώρες και να αποκτήσει σημαντική θέση στη διεθνή αγορά ακτοπλοϊκών εισιτηρίων.
Στο νέο γύρο επένδυσης Series A, ύψους 2.6 εκατομμυρίων, κύριος επένδυτης είναι η LAUNCHub Ventures, με έδρα τη Σόφια και στόχο την επένδυση κεφαλαίων σε start-up εταιρείες τεχνολογικού ενδιαφέροντος στην Κεντρική και Νοτιοανατολική Ευρώπη. Οι επενδυτές του Seed Round του 2019, Metavallon VC και easyGroup, συμμετέχουν ενεργά και σε αυτόν το γύρο χρηματοδότησης.
Η επένδυση θα αξιοποιηθεί για την περαιτέρω επέκταση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων του Ferryhopper διεθνώς, καθώς και τη βελτιστοποίηση και ενίσχυση των υπηρεσιών, προϊόντων και υποδομών της εταιρείας. Μετά την επιτυχή επέκταση στις αγορές της Ισπανίας και της Ιταλίας, το Ferryhopper θα συνεχίσει να επεκτείνεται σε προορισμούς της Μεσογείου και της Βόρειας Ευρώπης. Στόχος της εταιρείας είναι η συνεχής ενσωμάτωση νέων προορισμών και ακτοπλοϊκών εταιρειών σε επιπλέον διεθνείς αγορές, καθώς και η εδραίωση της θέσης της στην Ελληνική αγορά ακτοπλοϊκών εισιτηρίων.
“Σκοπός μας είναι να φέρουμε το ακτοπλοϊκό ταξίδι στον 21ο αιώνα. Με το Ferryhopper μπορείς να βρεις και να κλείσεις ακτοπλοϊκά εισιτήρια άμεσα, εύκολα και με ασφάλεια. Η νέα επένδυση ανοίγει το δρόμο στην ομάδα μας να επεκταθεί σε νέους προορισμούς και αγορές, συνεχίζοντας να προσφέρει καινοτόμες υπηρεσίες και προϊόντα. Στόχος μας είναι να κάνουμε τα ταξίδια με πλοίο εύκολα και προσβάσιμα σε όλους, προσφέροντας όλα τα εργαλεία και την υποστήριξη που χρειάζεται ένας σύγχρονος ταξιδιώτης.” αναφέρει ο CEO και Co-Founder του Ferryhopper Χρήστος Σπαθαράκης.
“Είμαστε ενθουσιασμένοι που συμμετέχουμε ως κύριος επενδυτής στον Series A γύρο χρηματοδότησης του Ferryhopper και που μπορούμε να στηρίξουμε την ομάδα σε αυτό το ταξίδι ανάπτυξης. Η αγορά ακτοπλοϊκών εισιτηρίων είναι πολύ σημαντική σε μέγεθος και σημασία και βρίσκεται σε μια φάση που μπορεί να επωφεληθεί σημαντικά από τις τεχνολογικές εξελίξεις. Η εταιρεία έχει να επιδείξει μέχρι σήμερα εντυπωσιακά αποτελέσματα, χωρίς μάλιστα να έχει χρησιμοποιήσει σημαντικά κεφάλαια. Πιστεύουμε πως αυτό είναι αποτέλεσμα της εντυπωσιακής αφοσίωσης προς τον πελάτη και της εξαιρετικής πλατφόρμας που έχει δημιουργήσει η ομάδα του Ferryhopper.”, δηλώνει σχετικά με την επένδυση ο Stan Sirakov, Partner στο LAUNCHub Ventures.
“Είμαστε χαρούμενοι για το νέο αυτό χρηματοδοτικό γύρο της Ferryhopper και τη συνεχιζόμενη συνεργασία μας με μια ομάδα η οποία έχει πλέον αποδείξει ότι μπορεί να εκτελέσει. Ανεξάρτητα από τις ειδικές συνθήκες που διαμορφώθηκαν λόγω COVID, το investment thesis με το οποίο επενδύσαμε πρώτη φορά στην εταιρεία το Μάρτιο του 2019 δεν έχει αλλάξει: η αγορά των ferry bookings σε πανευρωπαϊκό επίπεδο παραμένει underserved, η μετάβαση σε digital επιταχύνεται και το προϊόν της ferryhopper λύνει αξιόπιστα ένα πρόβλημα με την εμπειρία του χρήστη να είναι seamless.Ο τρόπος με τον οποίο η ομάδα διαχειρίστηκε την κρίση του COVID, μια κρίση που την έπληξε όσο λίγους και της στοίχισε ουσιαστικά δύο ολόκληρους μήνες εσόδων, είναι επίσης υποδειγματικός: άλλαξε τα operations της σε μια ημέρα, αξιολόγησε stress test scenarios, ολοκλήρωσε την ανάπτυξη της mobile εφαρμογής της, εξέλιξε το content marketing και επικέντρωσε το εμπορικό της μοντέλο για το 2020 στον εγχώριο τουρισμό. Στόχος της Ferryhopper παραμένει να γίνει established σαν η νο.1 ferry booking engine στην Ευρώπη μέσα στα επόμενα 2-3 χρόνια.”, εξηγεί η Μυρτώ Παπαθάνου, Partner στη Metavallon VC.